Økonomi helse- og omsorgstjenester Send forespørsel Du kan snakke med oss om: Spørsmål om betaling Faktura vedrørende pleie- og omsorgstjenester Egenbetaling institusjonsopphold Nøkkelinformasjon Ofte stilte spørsmål Hvordan avtale møte med saksbehandler? Åpne kalender ved å trykke på "send forespørsel". Velg det ledige tidspunktet som passer deg best. Ønsker du å endre saksbehandler ser du hvem som er tilgjengelige i rullegardinmenyen. Fyll ut registreringsskjemaet så detaljert som du kan, slik at saksbehandleren kan være så forberedt som mulig til møtet. Vi sender deg endelig bekreftelse på e-post. Husk at møtet ikke er avtalt før du får en bekreftelse fra saksbehandler. Personlig oppmøte eller telefon Du kan velge om du ønsker at møtet skal foregå ved oppmøte, eller via telefon. Velger du telefonmøte vil saksbehandler ringe deg opp på tidspunktet du velger. Kan jeg få møte via telefon? Ja, i registreringsskjemaet kan du velge om du ønsker å avtale møte via telefon eller ved personlig oppmøte. Dersom du ønsker telefonmøte vil saksbehandler ringe deg på avtalt tidspunkt. Hvor lenge før må jeg avtale tid? Ved forespørsler som kommer inn senere enn én arbeidsdag før ønsket møte, kan vi ikke garantere svar fra saksbehandler på ønsket tid. Møtet er ikke avtalt før du får en bekreftelse fra saksbehandler. Av ulike årsaker kan det ta litt tid før du får bekreftelse (pga. tjenestereiser, el.l).