Åpent møte: Hva skal til for at Molde blir en tryggere sykkelby?

Velkommen til åpent møte der du kan du dele din mening om hva som skal til for at det skal bli tryggere å ferdes på sykkel i Molde.

Vi vil høre fra deg!

Trygg sykkel er et av fem tiltak i prosjektet Fremtidens mobilitet. Målet med dette prosjektet er å gjøre det tryggere å sykle, spesielt for barn og unge. Molde kommune via Smart Molde satsingen inviterer til åpent møte på Innom InnbyggerLab den 20.mars kl. 18.00-20.00.

På møtet vil det bli orientert om prosjektet og dagens situasjon, men det vil også bli satt av tid der du får mulighet til å si din mening om hva du mener skal til for at Molde blir en tryggere sykkelby.  Innspillene vil gi oss et bedre kunnskapsgrunnlag og vil bli tatt med videre inn i prosjektet.

• Velkommen og introduksjon ved Smart Molde.
  • Slik ser dagens trafikkbilde ut, ved Molde politikammer.
  • Slik jobber vi med temaet, ved Trygg Trafikk og Møre og Romsdal fylkeskommune.
  • Medvirkning og innspill: Hvilke holdninger må endres for at Molde skal bli en tryggere sykkelby? Hvilke område ser du på som trafikkfarlige? Hvilke tiltak kan iverksettes? Her blir det åpnet opp for å høre hva innbyggerne mener om hva som skal til for at det skal bli tryggere å ferdes på sykkel i Molde.

Les mer om arrangementet i kalenderen til InnbyggerLaben Innom

Se flere arrangementer på InnbyggerLaben Innom