Hvordan opplever og bruker du Molde sentrum?

Den 20. og 21. august sender Transportøkonomisk institutt ut en viktig spørreundersøkelse i forbindelse med prosjektet “Samarbeid for utvikling av Molde sentrum”.  Vi ønsker å høre din mening om hvordan Molde sentrum oppleves og brukes. Dine innspill er avgjørende for å skape verdifulle endringer i byen.

Gjennom undersøkelsen ønsker vi å samle kunnskap om hva som kan gjøre sentrum mer attraktivt, levende og tilpasset folks behov. Dette handler om mer enn bare tilbakemeldinger – svarene dine vil danne grunnlaget for konkrete tiltak som kan skape økt trivsel, økt aktivitet og mer verdiskaping i sentrum av Molde.

Prosjektet er finansiert av "Byen som regional motor" fra fylkeskommunen. Målet er å utvikle sentrumsområder på måter som fremmer lokal handel, kultur, og samhold – og å gjøre Molde sentrum til en mer attraktiv destinasjon for både innbyggere og besøkende.

Bak prosjektet står et bredt samarbeid mellom Molde kommune, Møre og Romsdal fylkeskommune, Høgskolen i Molde og Molde Sentrum. Din tilbakemelding vil være et viktig verktøy for dette prosjektet.

Vi vil gjerne høre fra deg!

Er du en av de som har mottatt undersøkelsen via e-post eller SMS? Da håper vi at du tar deg tid til å svare på denne innen 3. september.

Ved å delta er du ikke bare med på å forme fremtidens Molde sentrum – du blir også med i trekningen av fem gavekort på 1 000 kroner fra Molde Sentrum.

Din mening kan utgjøre en forskjell!

Takk for at du bidrar til å gjøre Molde sentrum enda bedre!

Prosjektet “Samarbeid for utvikling av Molde sentrum”

Svarene på undersøkelsen brukes i prosjektet og i forskningsprosjektet CITYCENTRE og bidrar til å skape kunnskap om hvordan byer og sentrum kan utvikles på måter som bidrar til mer attraktive og levende bysentrum.

Forskningsprosjektet CITYCENTRE (toi.no)

Fra torget i Molde sentrum. Hvordan bruker du sentrum?