Ingunn Mathisen ansatt som daglig leder

Ingunn Mathisen er ansatt som daglig leder for Molde eiendom KF.

Mathisen er 58 år, kommer fra stilling som bygg- og eiendomssjef i Hustadvika kommune og tiltrer stillingen som daglig leder i Molde eiendom KF 1. mai 2024.

Hun har lang erfaring fra eiendomsbransjen i både privat og offentlig sektor, blant annet fra Amfi/Olav Thon-gruppen og Siva SF.

– Selv om jeg har vært lenge i bransjen er det alltid spennende å gå inn i en ny jobb. Et eiendomsforetaks virkeområde favner vidt og det er mye jeg må sette meg inn i,  men jeg ser fram til oppgaven. Jeg gleder meg også til å bli kjent med medarbeiderne i Molde eiendom og til å samarbeide med dem om det viktige samfunnsoppdraget vi har, uttaler Ingunn Mathisen.

– Etter at tidligere daglig leder Torgeir Haukebø valgte å takke ja til stilling i Møre og Romsdal fylkeskommune har styret vært gjennom en prosess som til slutt landet på å tilby Ingunn M. Mathisen stillingen som ny daglig leder. Styreleder og styret er glad for å kunne ønske ny daglig leder velkommen til å lede Molde eiendom KF gjennom de neste åra. Hun innehar gode kvalifikasjoner på flere felt og jeg ser fram til å samarbeide med Ingunn til det beste for Molde eiendom, Molde sine innbyggere og ikke minst alle ansatte, sier styreleder i Molde eiendom KF, Arild Svensli.

Ingunn Mathisen. Foto. - Klikk for stort bildeIngunn Mathisen blir daglig leder i Molde eiendom KF.