Lær mer om helse- og mestringsteknologi på Innom

Vi har nå etablert en mini-versjon av visningsarenaen som skal bli i nye Molde helse- og mestringsarena på Bergmo.

Utstillingen er satt opp på kommunens innbyggerlab Innom, som ligger midt i Molde sentrum. Her ønsker vi å gi et lite innblikk i hva helse- og mestringsteknologi er, og at man kan skaffe seg noen av produktene selv, noe kan en leie av kommunen, og noe kan du få stønad til fra NAV Hjelpemiddelsentral.

Produktene som er utstilt kan tas på og prøves ut. Det også tilknyttet en PC til utstillingen som viser mer informasjon om helse- og mestringsteknologi fra vår nettside. Her kan du lese mer, og se den digitale visningsleiligheten.

Velkommen innom!

Kom gjerne innom innbyggerlaben for en prat. Vi sitter der de neste onsdagene (22. feb, 01. mars og 08. mars) mellom kl. 12.00 – 15.00.