Opning av nye Lillekollen barnehage

Det blir stormarkering og opning av Lillekollen barnehage den 26. oktober kl.15:00-17:00 – der alle foreldre, tilsette, barn, tidlegare tilsette, naboar, kommunedirektør og kommunalsjef er inviterte.

Lillekollen barnehage ligger i naturskjønne omgivelser på Bjørset i Molde. August 2023 stod den nye barnehagen klar for innflytting, og vi har nå fått varig adresse i Sagvegen 8.

Det har vore ein tydeleg miljøprofil gjennom heile byggeprosessen. Barnehagen er ein del av Smart Molde-satsinga, med følgjande overordna målsetjing: "Lillekollen skal vere eit lite testområde for bærekraftig bustadområde med sosial, økonomisk og miljømessig berekraft."

Barnehagen har mellom anna solceller på taket, gjenvinning, energisparing, lading for elektriske bilar og god tilrettelegging for sykling som nokre av tiltaka i Smart Molde.

Les meir om Lillekollen barnehage på nettstaden til barnehagen.

Agnes Sørensen Mjåseth
enhetsleder