Håper å unngå parkeringskaos på MFK sine hjemmekamper i år

Vi gleder oss alle stort over ivrige supportere på hjemmekamp, og vi håper at alle vil være med å bidra til å gjøre parkering i sentrum mer problemfritt.

6,5 mål stor tomt til sentrumsformål til salgs på Hjelset

Adresse : Baklivegen 6, 6450 Hjelset Størrelse : 6,5 mål Prisantydning/minstepris : 9 750 000 kr Reguleringsformål : Sentrumsformål

Kulturminner i Molde: Sjøgarden hotell og skysstasjon

Visste du at det er registrert rundt 300 faste kulturminner og kulturmiljø i kommunen vår?

— Man får igjen evig mye for investeringen

Det er stort behov for flere praksisplasser for flyktninger som kommer til Molde. På Rema 1000 Moldegård og hos Brødrene Langset AS har de bare gode erfaringer.

Etter idé fra ansatte gir vi to strømaggregater til Ukraina

Molde kommune gir nå to av sine strømaggregater til Ukraina. Snart er de på vei til et krigsherjet område som sårt trenger strøm.

Fastlegene tok grep: nå bruker vi mindre vanedannende medisin

Innbyggerne i Molde tar betydelig mindre vanedannende medisiner nå enn for fem år siden. Det kan de takke seg selv og fastlegene for. Målretta innsats har nemlig ført til veldig gode resultater.

Suksess for første Seniorkafé

Midsund frivilligsentral har nettopp starta opp - og første arrangement ble en braksuksess!

Åpent møte om Lundavang og Stuevollen

Hvordan skal vi utnytte Lundavang og Stuevollen etter at sjukehuset flytter til Hjelset? Velkommen til åpent møte på Bekkevoll ungdomsskole 2. mars kl. 18.00–20.00.

- Tusen takk, Odd Fellow!

En stor takk til alle medlemmer av Odd Fellow og andre frivillige lag og organisasjoner som i over 25 år har stilt opp for våre eldre!

Nå står den nye fløyen på Råkhaugen klar

Torsdag var det klart for åpning av nybygget ved Råkhaugen omsorgssenter.