Lær mer om helse- og mestringsteknologi på Innom

Vi har nå etablert en mini-versjon av visningsarenaen som skal bli i nye Molde helse- og mestringsarena på Bergmo.

Sykehjem reduserte matsvinnet med 30 %

I perioden september - desember 2022 ble prosjektet «MatVinn sykehjem i Molde» gjennomført med gode resultater.

Behandling av korona med tabletter

Hvis du har høy risiko for å bli alvorlig syk av korona, kan det være aktuelt at du får behandling med tabletter.

Kommunene i Romsdal innfører Helseplattformen som planlagt

Kommunene i Romsdal jobber videre med innføring av Helseplattformen, med planlagt oppstartsdato 4. november 2023. Dette gjelder alle kommunene i Romsdal; Rauma, Vestnes, Aukra, Hustadvika og Molde.

Flyktningene trenger flere frivillige

- Det er stort behov for frivillig hjelp, sier Bente Flem, daglig leder i Molde Røde Kors.

45 millioner i støtte til energitiltak i kommunale utleieboliger

Molde kommune tar nå viktige steg på veien mot å produsere strøm til kommunale utleieboliger. Hvis alle prosjektene blir realisert, får rundt 30 bygg solcellepanel som sikrer billigere strøm til dem som bor der.

Kulturskolen starter julemusikal-tradisjon

Snart premiere for Molde kulturskoles nye storsatsing: Kan Doktor Proktor redde jula?

Raknes skole skal selges

Raknes skole er ikke lenger bruk til skoledrift – kan frivillige lag eller organisasjoner være interessert i bygget?

Reiste til framtidas Lundavang

Gjennom rollespill kunne deltagerne bli med på en reise til Lundavang anno 2050.

Stor snarvei-satsing

Molde kommune bruker i disse dager 250.000 til å gjøre snarveier i byen farbare og lette og finne.